Gondolkozz

Thinkerbell.

Thinkerbell.

Harisnyavadászat

Csipke sale, thermo sale, combfix sale, alakformáló sale

2018. február 02. - Thinkerbell

Karácsony reggelén keltem arra az érzésre, hogy nekem ma csipkeharisnyát kell felvennem. Persze nincsen, ahogy egy bolt sem nyitva karácsonykor. Majd a nagy leárazásokban veszek, mosolyogtam magamban. Aztán eljött az idő és sehol sem találtam, álmaim csipke harisnyáját.

Kapcsolódó kép

Aztán ezen a héten trendfigyelő szenzorom értesített, hogy látogassak el a DM-be. Ahol új név alatt futnak a legújabb harisnyáik. Kettősnyíl az eddigi harisnyákat féláron adják. Mindent. De fillérekért. Thermo, színes, fekete, alkalmai, csillogós, matt, testszínű, tavaszi, mintás, combfix, szuperszexi (xd) titokzokni. Mondani sem kell, hogy szembe jött álmaimból már ismert fekete csipke harisnya - majd idétlen vigyorgások közben vettem le a méretemet a polcról. Boldogság mindössze 499-ért.

Nem fizetett tartalom, sokkal inkább jó hír mindenkinek, akinek 1./2. használat után megjelenik az az ideggyilkos felfutás csík a méregdrága harisnyáján. Úgyhogy jó vadászatot a hétvégén!

 

 

 

kép:zavtra

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thinkerbell.blog.hu/api/trackback/id/tr1713627046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása